LIIKMEKESKKONA JUHISED
1. Personaalse Liikmekeskkonna konto aktiveerimine
Sinu postkasti jõuab EVEA-lt kiri “Aktiveerige oma EVEA liikmekeskkonna konto” (kui ei leia, kontrolli palun ka rämpsposti kausta).

NB! Kellel on suurem ettevõte ja kasutusel mitmed e-maili aadressid, palun vaadake üldaadressi (a la info@…)
Kui Sa pole aktiveerimiskirja saanud, kirjuta palun evea@evea.ee
NB! Aktiveerimiskirja saavad EVEA liikmed, kellel puudub maksuvõlg või kellega EVEA liikmehaldur on viimase aasta liikmemaksu tasumise suhtes ühendust võtnud.
1. Aktiveerimiskirjas vajuta nupule “AKTIVEERIGE OMA EVEA LIIKMEKESKKONNA KONTO SIIT”.
Sellega on automaatselt toimunud Sinu konto aktiveerimine,
2.1. Sind suunatakse EVEA kodulehel Liikmekeskkonda sisselogimise aknasse. Seal vajuta “LOGI SISSE”
Väljad on eeltäidetud, ise midagi muutma ei pea. “Ma ei ole robot” ette ruutu pane “linnuke”.
2.2 Samaaegselt jõuab Sinu postkasti ka uus e-kiri teatega konto aktiveerimisest ning ajutine salasõna.
Kui sul polnud aega kohe esmase sisselogimise protsessi läbi teha, siis saad sellega hiljem jätkata, vajutades viimati tulnud kirjas nupule “LOGIGE SISSE”
Kui Sisselogimise aknasse tuleb punane hoiatuse märge, et link on aegunud või juba kasutusele võetud, vajuta “Unustasite parooli?”
NB! Salasõna on esmasel aktiveerimisel kõigile sama ning tuleb esimesel sisenemisel ära muuta!
2. Sisselogimine
Esimest korda saab sisse logida, vajutades e-kirjas vastavale nupule. Edaspidi on Liikmekeskkonda logimise nupud www.evea.ee lehel:
Sulle avaneb järgmine vaade: (näites EVEA, Sina näed oma ettevõtte andmeid)
Esimest korda EVEA Liikmekeskkonda sisse logides muuda kindlasti esimese asjana ära oma parool.
Üleval paremal hammasratta ikooni avades vali “Kasutajanimi & parool”. Vali omale uus turvaline parool. Peale uue parooli sisestamist saad ka vastavasisulise e-kirja.
3. Ettevõtte profiili uuendamine
Kliki seadete hammasratta kujulise nupu alt MUUDA LIIKMEPROFIILI.
Kontrolli üle ettevõtte andmed, s.h. lisa andmed neisse lahtritesse, mis on tühjad.
Kui ettevõttel on mitu erinevat tegevusala, siis märgi 2 peamist. Kui on veel 3-4 tegevusala, palume selle kohta kirjutada kiri evea@evea.ee ning lisame need andmebaasi käsitsi. Tegevusalade teadmine annab EVEA-le võimaluse edaspidi suunata spetsiifilist infot just vastava valdkonna firmadele (toetustega seotud info jmt.)
Kui andmed on üle kontrollitud ning vajalik info sisestatud, vajuta UUENDA LIIKMEPROFIILI nuppu.
4. Liikmetunnistus ja embleem “EVEA LIIGE”
Olles sisse loginud, on võimalik alla laadida oma ettevõtte EVEA LIIKMETUNNISTUS.
Kodulehel jt. turunduskanalites soovitame kasutada EVEA liikmetunnistust, mis on saadaval nii eesti- kui ingliskeelsena.
5. Liikmepakkumised. Oma liikmepakkumise lisamine
Liikmekeskkonnas saad müüa ja pakkuda oma teenuseid või tooteid teistele EVEA liikmetele, osta või tellida ise teiste liikmete teenuseid ja tooteid, samuti tellida EVEA koolitusi ja teenusteid.
Eeldame, et oma toodet või teenust teistele EVEA liikmetele pakkudes teed seda suurema allhindlusega/ soodsama hinnaga kui tavaklientidele. Liikmepakkumised asuvad https://evea.ee/liikmepakkumised
Oma liikmepakkumise lisamine
Vajuta: ” + LISA LIIKMEPAKKUMINE ” või mobiilis ” + “
“Lisa liikmepakkumine” alal on võimalik sisestada oma toode või teenus, mida soovid teistele EVEA liikmetel pakkuda.
Liikmepakkumisi on kahte tüüpi –
Allahindlusega toode või teenus – pakud oma tootele või teenusele spetsiaalset EVEA liikme allahindlust. Pakkumises ei pea konkreetset toote või teenuse hinda välja tooma, märgid ära pakutava allahindluse suuruse. Toote või teenuse ostja võtab ise ühendust, kirjeldab oma soovi ning Sina esitad hinnapakkumise. EVEA liikmena on allahindlussertifikaadi tellinul õigus saada toode või teenus tellitud allahindlusega.
Hinnaga toode – müüd oma konkreetset toodet või teenust kindla hinnaga. Toote või teenuse ostja tasub kauba eest EVEA Mentor OÜ-le ning järgneb omavaheline arveldamine. Soovitav on enne hinnaga toote ülespanekud konkreetsetes tingimustes kokku leppida. Selleks kirjuta evea@evea.ee
Toote või teenuse lisamisel täida palun vormi kõik nõutud väljad.
Lisa kindlasti ka pilt/foto või logo. Soovitavalt ruudukujulises formaadis, 1000×1000 px, jpg või png.
Kui oled liikmepakkumise informatsiooni lisanud, vajuta nupule “LISA TOODE/TEENUS”.
Peale nupule “LISA TOODE/TEEENUS” vajutamist, saadetakse liikmepakkumine EVEA administraatorile ülevaatamiseks.
Niipea kui EVEA administraator on liikmepakkumise üle vaatanud ja kinnitanud – saate enda e-postile sellekohase teate. Kinnitamine toimub üldjuhul tööpäevadel ajavahemikus 9:00-18:00.
Lisatud pakkumisi näed oma liikmeprofiili lingil “Teie liikmepakkumised”
6. Toote või teenuse ostmine
Liikmepakkumised asuvad lehel https://evea.ee/liikmepakkumised. Peamenüüs: Teenused – Liikmepakkumised.
Enda jaoks huvipakkuvaid tooteid või teenuseid saad filtreerida kategooriate järgi.
Hinnaga toote või teenuse puhul tuleb tellimuse käigus teha reaalne maksutehing. Peale ostu sooritamist saad arve, tellimuse kinnituse ja teabe, kuidas toimub ostetud toote või teenuse üleandmine.
Allahindlusega toote või teenuse tellimisel saad allahindlussertifikaadi ning teenusepakkuja kontaktid. Järgmise sammuna tuleb ise pakkujaga ühendust võtta. Toote või teenuse pakkuja arvestab tellimuse täitmisel EVEA-st tellitud allahindlusega.
Liikmeprofiilil on lisaks Sinu lisatud liikmepakkumistele näha ka müügiteave “Müügid” ja ostuteave “Ostud”.
7. Väljalogimine
Välja logimiseks mine hammasratta ikoonile ning vajuta “Logi välja”.