Praktilised meediasuhted alustavale ettevõtjale – millal ja kuidas on vaja ajakirjanikke ennetada ja kuidas vastata päringutele?
Seminari juhib Mart Soonik, TLÜ BFMi avalike suhete lektor ja seminaris räägime praktilistest meediasuhetest ja arutame, milleks on vajalik enda valdkonna kohta käiv meediamonitooring, missugune tähtsus on sidusajakirjanikel ja kuidas neid kohelda ning millisel moel võiks sekkuda ajakirjanduslikku diskussiooni. Samuti saavad seminaril vastuse küsimused, mida teha meediapäringuga, missugune on sotsiaalmeedia ja kommenteerimisväärtuste mõju meediasuhetele ning millised on ajakirjanduseetika koodeksist tulenevad ohud ja võimalused. Praktilise harjutusena saavad seminaris osalejad katsetada kommentaari kirjutamist.
Seminari tulemusel:
– saab osaleja ülevaate meediasuhete praktikast;
– on osaleja katsetanud kommentaari kirjutamist;
– oskab osaleja tänu ühisele arutelule praktiku ja auditooriumiga paremini paika sättida meediasuhete lühi- ning pikaajalisi eesmärke.