Skip to main content

Teenusedisain väikeettevõtjale: kuidas pakkuda väärtust ja eristuda?

7. märts 2025 | 10:00 11:30
TÜ Tallinna esinduses (Teatri väljak 3 aud 311), Tallinn

Teenuste disain on protsess, mille käigus luuakse või parendatakse teenuseid kliendi vajadustest ja ootustest lähtudes. Teenuste disaini eesmärgiks on pakkuda klientidele sujuvat, meeldivat ja väärtuslikku kogemust, samal ajal arvestades ettevõtte ressursside ja eesmärkidega. Ei keskenduta üksnes lõpptulemusele, vaid kogu protsessile, kus klient teenusega kokku puutub – alates esmamulje loomisest kuni järeltegevusteni.

·        Kuidas kliendi vajadusi paremini mõista?

·        Kuidas teenusekogemust teadlikult kujundada?

·        Milliste lihtsate vahenditega oma teenust parendada?

Grete Männikus on Tartu Ülikooli Pärnu kolledži turunduse õppejõud ja magistrikava “Teenuste disain ja juhtimine” programmijuht. Oma igapäevatöös on tema põhiteemadeks brändi (sh persoonibrändi) arendamine ning  teenuste disain ja juhtimine. Oma põhitöö kõrvalt on ta aktiivne ettevõtluse edendaja.

https://ettevotlus.epood.tallinn.ee/teenus/616?fbclid=IwY2xjawIYHWlleHRuA2FlbQIxMAABHbBp6gh6RzFstVGTcmM4zRDBfBkolkalflpZRoAq0J_iU2LgdpGAzEGkWw_aem_FkbIpUwTf-YXh6ezXTgU3Q