Skip to main content
12 august, 2025
#teemad

Väikeettevõtjate elu lihtsustamine iga e-poe tehinguga

12 august, 2025

Paljud väikeettevõtjad otsivad viise, kuidas igapäevaseid protsesse lihtsustada ja halduskoormust vähendada. Maksete ja tarne haldamine võib muutuda üpriski ajakulukaks, kui selleks tuleb kasutada mitmeid erinevaid süsteeme ja teenusepakkujaid. Õnneks on olemas lahendusi, mis koondavad need tegevused ühele platvormile ja muudavad kogu protsessi sujuvamaks.

Üheks selliseks platvormiks on Montonio. See on Eestis loodud kassalahendus e-poodidele, mis pakub väikeettevõtjale kõike vajalikku ühes kohas: maksed, tarne, tagastused ja järelmaks. Pole vaja laveerida mitme teenusepakkuja ja tööriista vahel – kogu tellimuse elutsükkel saab hallatud ühest kohast.

Platvorm töötab pluginate kaudu sujuvalt levinud e-poe tarkvaradega nagu WooCommerce, Shopify, Magento ja PrestaShop. Liidestus võtab aega vaid paarkümmend minutit ning ei vaja arendajat ega kõrgharidust IT-valdkonnas.

Teenust saab kasutada ka ilma veebipoeta – makselinke on võimalik saata kliendile e-posti või sõnumi teel. See sobib hästi neile, kes müüvad peamiselt sotsiaalmeedias või täidavad tellimusi otsepäringute alusel.

Kuidas oma e-pood sujuvamalt toimima saada

E-poe haldamine nõuab paindlikkust, selgeid töövooge ja häid töövahendeid. Montonio pakub mitmeid võimalusi, mis aitavad lihtsustada igapäevaseid tegevusi. Allpool nendest natuke lähemalt.

1. Klient maksab nii, nagu talle sobib – sina ei pea midagi kohandama

Olgu sul klient Tallinnas, Vilniuses või Varssavis – Montonio toetab kohalikke pankasid ja maksemeetodeid. See parandab konversioonimäärasid, pakkudes sinu klientidele täpselt neid makselahendusi, mida nemad kasutada soovivad.

2. Osamaksetega ostmine toob rohkem kliente kaasa

Kui pakud “maksa hiljem” või järelmaksu võimalust, on paljudel ostjatel lihtsam teha suuremaid oste. See võib jällegi tõsta nii konversioonimäära kui keskmist tellimuse suurust – ilma et sina peaksid finantseerimisest ise midagi korraldama. Kõik tehakse läbi Inbanki ja on sinu jaoks automaatne.

3. Tarne ja maksed – kõik ühest kohast

Tellimustega seotud toimingute koondamine ühele platvormile muudab nende haldamise oluliselt lihtsamaks. Pakisiltide printimine, kulleri pealekorje tellimine, tarnijate haldamine ja saadetiste jälgimine toimub kõik ühest kohast. Lisaks on võimalik kasutada Montonio soodsamaid tarnehindu – ka väiksemate saatmismahtude korral – ning pakkuda klientidele bränditud jälgimislehte, mis parandab ostukogemust.

4. Ei pea olema “e-poe spetsialist”

Kui sul puudub veebipood, saad makselinke saata ka e-kirja või sõnumi teel. See sobib ideaalselt neile, kes müüvad pigem sotsiaalmeedia või otsepäringute kaudu. Klient saab turvalise lingi ja sina saad makse kiiresti kätte.

5. Teadlik klienditugi

Paljude teenusepakkujate puhul on klienditugi jäänud tagaplaanile – vastused viibivad, küsimusi suunatakse edasi erinevatele isikutele või pakutakse vaid üldiseid vastuseid vestlusroboti kaudu.

Montonio puhul on eestikeelne klienditugi teenuse loomulik osa. Vajadusel aitavad spetsialistid tehniliste küsimuste ja seadistustega ning otsivad lahenduse, mis sobib konkreetse ettevõtte vajadustega.

Parim aeg liituda

Tänu koostööle EVEA-ga saad nüüd Montonioga liituda eriti headel tingimustel: esimesed 4 kuud ilma püsitasuta. See on hea võimalus soodsalt Montonioga algust teha ja seeläbi oma e-poe effektiivsust ning tulu tõsta.

Liitu juba täna SIIN ja muuda maksete ja tarnete haldamine lihtsamaks kui kunagi varem.

(Luues konto antud lingi kaudu, identifitseeritakse sind kui EVEA liiget. Konto loodud, saad endale valida Standard või Premium paketi, mille EVEA soodustus aktiveeritakse manuaalselt). Küsimuste korral võtke ühendust evea@evea.ee